Labels

SUPPORT JULIAN ASSANGE

Monday, June 24, 2013

Інтерв'ю Ричарда Долан на Youtube/ The YouTube interview of Richard Dolan




нтерв'ю Ричарда Долан на Youtube
(The YouTube interview of Richard Dolan)


Анонімний: Так, добре, оскільки ми старіємо і старіємо - мені зараз 77 - ви не можете жити завжди, ви знаєте. Так, Я збираюся очистити кров, але якщо  ця процедура не спрацює, то я маю ймовірно декілька  місяців, щоб зробити це перед тим, як мої нирки припинять роботу, ви знаєте. Таким чином, ось чому я зважився на  інтерв'ю в цей час.

Ричард Долан: Ви говорите, що ви ретельно переглянули  важливість  для людей того, чого вони не знають.

А: Так.

Р: Так.

Р: Може  просто -  ми розпочнемо із самого початку  вашої військової кар'єри, і дійдемо до того,  якими  точно були ваші досліди.

А: Я був в...[Я був] призваний в військо і отримав призначення  в армію  США. Після цього, мене відправили до  навчального   Центру  Зв’язку, [нерозбірливо] на сході США.

Р: В якому це було році?

А:   '58. Я пройшов курс навчання зв’язку. І у той же час, я пройшов  курс радіотелетайпу,  а також курс криптографії, "Crytpo". Вони мали п'ять інструкторів, які звільнились  з військової служби, тож  вони відповідали за  п'ятьох  студентів, і я був третім в класі. Так, я збирався стати  інструктором.

Р: Зараз,  в цей час, ви  також  працюєте  на  ЦРУ?

А: Ні.

Р: Вже ні?

А: Ні.  Через один день прийшов до мене мій бос  і  сказав, " ви хотіли б заробити деякі додаткові гроші"? І я сказав, "гроші – це добре"!. [взаємний сміх].  Отже  він пояснив мені, що він зміг би виконати це, [і я] хіба довелося б отримати дозвіл Q для роботи з абсолютно   секретною інформацією  Білого Дому. І я подумав, хлопчик,  це  виняткова річ, ви знаєте. І я сказав, "добре, що це"? І він сказав, що "Я - директор  ЦРУ на сході США",  ви знаєте. І я сказав, "О, я не знав цього"! І він сказав, "Ви не передбачали"! [взаємний сміх]  Приблизно через  шість тижнів, я отримав дозвіл до секретної роботи  і  отримав свою картку ЦРУ. Вона була карткою відділу розвідки, подібною до кредитної картки, з якою  я зміг би підійти  до дверей і як не крути, пройти  прямо,  використовуючи моє ім'я, а також  штучне ім'я, так само. Ніколи не користувався моїм реальним ім'ям. Я приступив  до роботи з ним в його  проекті. І це був проект  Блакитна  Книга (Blue Book), яка була видом часткової  фальсифікації.

Р: Ви думаєте, що деякі випадки в  Блакитній  Книжці  були повністю фіктивні?

А: Так, Так. Але випадки, до яких ми вникали в подробиці, я думаю - це  Форт Belveel [так], Меріленд.

Р: Ммммм, Форт-Белвор ( Fort  Belvoir)?

А: Так. І це не прийшло із  Пентагону. Це не прийшло із  штаб-квартири ЦРУ. Але ми отримали  повідомлення про певне візуальне спостереження, яке було  в Мексиці або Італії, або щось в цьому роді. А потім ми мали -, ми мали людей, які продовжили це і  вийшли  на людей, які бачили, якщо це були навіжені  випадки,  або якщо це було реально, ви знаєте.

Р: Вони були часто і  за кордоном?

А: Я не був,  я завжди залишався в масштабі штату [так], але люди з ЦРУ, які співпрацювали   з нами,  були там. Ми отримували   подібне   нове  повідомлення ймовірно пару раз на   тижні. Я вступив в армію  недавно відірвавшись від плуга, ви знаєте. Так я дійсно багато чого не знав. Але мій бос запросив  мене в  Проект  Блакитна  Книга, яку  вони заснували так давно.  Оскільки  Сірі, і прибульці, і інцидент  в Розуеллі (Roswell).

Р: Як ви себе почували, коли це вперше звалилось на вас, коли ви уперше дізналися про це?

А: Добре, все це переповнило мене, ви знаєте. І я говорив йому, "Я не знаю, чи здатен   я бути суддею цих  речей,  - що реальне, що ні, -  коли  я не маю багато знань про це ," ви знаєте. Так…

Р: І що він сказав?

А: Він сказав, "Добре, нам доведеться створити  інформацію, про яку  ми говоримо, і ви побачите, як ця річ працює".

Р: А потім, звичайно, ви дійсно не могли розказати сім'ї або близьким друзям, очевидно.

А: Ні, ні, я не зміг сказати нікому. Фактично, мені довелося дати клятву, що я не зможу сказати кому-небудь. Впродовж 40 років, і більше - впродовж 50 років, які закінчуються в 2010.

Р: Ви робили усю цю криптографічну  роботу, ви бачили    зображення, фотографії, відео. Це - 1958, можливо після '58. Що сталося після цього?

А: Тоді  Проект Блакитна  Книжка вилетів в трубу, ви знаєте. Якщо ви пам'ятаєте  ті дні, вони буцімто оголосили його, як "ніщо", ви знаєте. І…

Р: Вони сказали  світу, що  усі  НЛО -  містифікації...

[перехресні  перешкоди]

А: Аеростати.

Р: ...Будь-які  психологічні проблеми.

А: Так. Так мій бос прийшов до мене і сказав, "Ми  обоє отримали нове призначення". І я сказав, "куди ми їдемо"? "О," він говорить, "Ми їдемо в Капітолій. Ми  станемо  частиною атаки  Ейзенхауера. Він пробує що-небудь  з'ясувати про цих прибульців, яких передбачала знайти  MJ12 , але йому ніколи не відправляла зворотні повідомлення".

Р: MJ12, контрольна група НЛО, вони називались  у той час MJ12 ? Так?

А: Вони визвали  нас. [Ми] пішли  в Овальний Кабінет, і там був  Президент  Ейзенхауер  і Ніксон, і вони сказали, "Ми визивали  людей від MJ12 із  Зони  51 і S4,  але вони сказали  нам, що уряд не мав ніякої юрисдикції над тим, що вони робили". Так, будучи в минулому  генералом, ви не говорили їм піти до біса  без будь-якої поважної причини, ви знаєте. Так він сказав, "я хочу щоб ви  і ваш бос вилетіли туди. Я хочу, щоб ви дали йому особисте повідомлення". Він сказав, "я хочу, щоб ви сказали їм, хто б це не контролював, сказали  їм, щоб вони на наступному  тижні прибули  у Вашингтон і доповіли мені. І якщо вони не зроблять цього, я збираюся залучити Першу Армію з Колорадо, і ми прийдемо і приймемо  командування над базою. Мені байдуже, якого типу   матеріал ви маєте. Ми збираємося розірвати цю річ на частини".

Р: Ейзенхауер збирався вторгатися в Зону 51.

А: Так, Першою  Армією.

Р: Так ви виходите з вашим начальником...

А: Так.

Р: Ви летите, ви приземляєтеся, що трапляється? Можете ви описати цей цілий процес? Що ви бачили?

А: Вони привезли нас на 13 або 15 миль на південь від Зони S4 і відкрили  різні підйомні двері. У цих дверних отворах стояли  кораблі, схожі на блюдця. Найпершим  був  корабель Розуелл. Він був  пошкоджений, але очевидно кожен прибулець, який був в ньому, помер, за винятком пари.

Р: Так,  ви бачите корабель  Розуелл, а що з іншими, що ви бачили?

А: Добре, корабель  Розуелл був дійсно дивним, тому що він нагадував дійсно важку алюмінієву фольгу. [кашляє] Ми змогли підійти близько до нього і  змогли гойднути його. Ця  річ ймовірно важила 150-300 фунтів.

Р: Чи змогли вони сказати, яким є джерело потужності цього корабля?

А: Так, це було подібно до гравітаційної  Річки деякого виду.  Фактично, пізніше, я отримав математичний код для рекурсії  гравітації на картці 3x5. Я здогадуюся, що є різні види Сірих, і так далі.

Р: Як ви отримали  цей доказ?

А: Добре,  пізніше в Зоні S4, ми дивились фільм про розтин. А потім полковник сказав, "Що те, що ми маємо тут,  було  інтерв'ю Сірого прибульця".

Р: Все в  порядку, правильно - , а що  ви відчували в цей момент?

А: Добре, я подумав, хлопчик, ми не маємо ніякої ідеї, ми  побачили реальну річ - всі ми подивилися  фільм! [сміх]

Р: В цей момент у вас  трохи підвищилась частота серцевих скорочень.

А: Так, мій бос зміг вийти і отримав   часткове інтерв'ю з ним.

А: Так, на кого схожий прибулець Сірий? Чи можете ви його трохи описати?

А: Він трохи схожий на жителя сходу.

Р: Так я тільки цікавлюся, чи був він схожий на людину, чи не схожий на людину?

А: Ні, він не виглядав людиною із-за  тону шкіри, і в основному форми і розміру.

Р: Яким  був його  розмір голови в порівнянні  з нормальною людиною, наприклад?

А: Мозок був  трохи більший, і частина  носа була дуже, дуже маленька. І вуха були подібні на отвори. Рот був дуже маленьким.

Р: Тепер, чому вони так чи інакше роз'яснювали вам  взагалі? Щоб бачити прибульця? Яка користь від цього?

А: Щоб повернутись  назад і розказати  президентові, що вони фактично мали.

Р: Так він не знав у цей момент, чи  був прибулець  в S4.

А: Ні.

Р: Що ви робили потім в Зоні – ви були стомлені, або у цей момент ви мали зробити інші речі?

А: Так,   основне  ми буцімто зробили, [ми] повернулися до Зони 51, вони запросили нас до головної  будівлі і там ми побачили U2, про існування якого, звичайно, ми не знали.  І модель SR- 71.

Р: Так, "Блекберд" ("Чорний  дрізд").

А: Так, але подібне я згадував раніше, це не були моделі сучасного "Блекберд" , а були ранні  версії.

Р: Після цього ви поїхали  прямо у Вашингтон ?

А: Так.

Р: Чи  ви заїжджали  куди-небудь ще…  Як ви добиралися - ви летіли  регулярною авіалінією?

А: Ми летіли назад приміським літаком  до авіабази,  а потім  літаком "Локхід" Президента Ейзенхауера  до Вашингтону.

Р: Ви і ваш  начальник  - старший офіцер, і  ви негайно зустрілися  з Президентом?

А: Так.

Р: Чи можете ви описати це?

А: Добре, ми зустрілися з ним на другому  поверсі  старої будівлі  пакгаузу Управління стратегічних служб. Там були  Ейзенхауер і Ніксон. А також там був  Гувер. Тож  він запитав у нас, як ми справилися, і ми розказали  йому про прибульця  і всю ситуацію. І чорні проекти, і так далі. І він був  повністю приголомшений. Здається уперше, він хвилювався. Ви знаєте,  він був схвильований.

Р: Я думаю, що Ейзенхауер - я маю на увазі, що він звичайно знав, що літаючі блюдця -  реальні; він знав, що були прибульці, так я здогадуюся,  я тільки цікавлюся тим, чим  він був дійсно здивований?

А : Мм, здивований  чорними  програмами. Ейзенхауер сказав, "Готт  тримає цю річ в повному  секреті". Ви знаєте,  "не говоріть  про це".

Р: Ваше фактичне ім'я - я маю на увазі ім'я, з яким  ви виросли – відрізнялось від імені, яке  ви мали в цьому...

А: Так, я взагалі ніколи не користувався ним в ЦРУ.

Р: Тепер, що про сьогодні? Ви проводите  громадський запис, і це все ще чутлива інформація, хоча раніше ви говорили про присяги безпеки, які можливо втрачають силу через певний період часу.

А: Так, 50 років.

Р: Але ви все ще хвилюєтеся.

А: Лінда [нерозбірливе прізвище] подзвонила мені по телефону - її телефон прослуховувся - і вони отримали  мій телефонний номер через телефонну компанію. Вони  знайшли мене, і так далі.

Р: Коли вони знайшли вас, що сталося?

А: Я збирався в продовольчий магазин. Двоє хлопців в чорних костюмах виходять із  чорного  легкового автомобіля  Лінкольн. І підходять до мене, і вони сказали  мені, щоб я краще нічого не публікував і не говорив  з Ліндою про будь-які такі речі. Так,  у той час, я так і зробив, ви знаєте. Я зупинився.

Р: Цього  досить, щоб залякати вас...

А: Так. [Я ] швидше залишусь  анонімним. Ніколи не показуйте мого обличчя.

Р: Дійсно, дякують вам за цей вчинок.

А: Так, це була -, я здогадуюся,  хороша ідея, тому що я відчуваю себе  краще після розмови про це. Я  відчуваю,  наче з моїх плечей  зняли  вантаж.

Р: Дійсно.

А: Тому,  що я мав жахливу  безліч таємниць, які я тримав всі  ці роки.

[кінець відео]

Переклад: Fedir



No comments:

assange



At midday on Friday 5 February, 2016 Julian Assange, John Jones QC, Melinda Taylor, Jennifer Robinson and Baltasar Garzon will be speaking at a press conference at the Frontline Club on the decision made by the UN Working Group on Arbitrary Detention on the Assange case.

xmas





the way we live

MAN


THE ENTIRE 14:02' INTERVIEW IS AVAILABLE AT

RC



info@exopoliticsportugal.com

BJ 2 FEV


http://benjaminfulfordtranslations.blogspot.pt/


UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00h UTC


By choosing to educate ourselves and to spread the word, we can and will build a brighter future.

bj


Report 26:01:2015

BRAZILIAN

CHINESE

CROATIAN

CZECK

ENGLISH

FRENCH

GREEK

GERMAN

ITALIAN

JAPANESE

PORTUGUESE

SPANISH

UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00 H GMT


BENJAMIN FULFORD -- jan 19





UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00 H GMT

PressTV News Videos