Labels

SUPPORT JULIAN ASSANGE

Monday, July 8, 2013

Romanian -- Great sighting seen by our Romanian translator Anc

  


UFO Sighting Over Vaslui, Romania, 30 June 2013 



"Vreau sa impartasesc cu voi o experienta pe care am avut-o in noaptea de 29 - 30 iunie 2013, in orasul Vaslui.
In acea noapte m-am trezit brusc la ora 2 fara ceva si am vazut cum se reflecta pe o portiune de perete, de afara, o lumina care semana cu lumina emanata de o sirena de politie (aveam draperiile trase). M-am sculat din pat si m-am uitat pe geam sa vad de unde vine. Peste strada erau doua ambulante.

In urmatorul moment am ridicat privirea spre cer si, in partea dreapta am vazut multe lumini stralucitoare. Prea stralucitoare ca sa fie stele. Am crezut ca nu vad bine, asa ca mi-am luat rapid ochelarii pentru vedere la distanta.

Si da, am vazut bine. Erau mai bine de 15 sfere stralucitoare, dispuse aproximativ unele langa altele, fara o ordine anume. Nu erau prea departe dar nici aproape. Si nu erau sigur stele pentru ca pe langa aceste sfere stralucitoare erau si stele si nu se comparau ca nivel de intensitate.

Nu imi venea sa cred! De cand imi doream sa ii vad! De multe ori, noaptea mergand pe strada priveam spre cer, admiram stelele si ma gandeam la fratii nostri galactici (prefer aceasta denumire decat extraterestrii), ma gandeam ca poate, poate, o sa vad si eu o nava de-a lor. Si uite acum....vad nu numai una, ci un adevarat spectacol de sfere luminoase!

Am luat repede aparatul foto si am inceput sa filmez. Imi tremurau mainile de emotie.

La inceput aceste nave nu se miscau deloc. Apoi a inceput sa se deplaseze usor, cate o formatie de 3, 4 nave sau chiar mai multe, in timp ce restul navelor ramaneau fixe. Precizez faptul ca nu se auzea niciun zgomot. Unele s-au deplasat paralel cu blocul meu, altele au trecut deasupra blocului meu. Am observat ca pe masura ce se indepartau de grupul initial, lumina lor scadea din intensitate, dar se putea vedea forma lor si apoi dispareau. Cel mai bine am putut vedea forma unei nave care a trecut chiar deasupra blocului (nu stiu exact sa apreciez distanta, dar a fost suficient cat sa pot vedea clar forma ei). Avea forma ovala, si avea o culoare deschisa.

Erau atat de frumoase, de luminoase! Din pacate, de multe ori pierdeam cadrul cand filmam pentru ca vroiam sa le privesc in toata splendoarea lor, nu sa ma uit la ele prin aparatul foto. Am incercat totusi sa filmez, ca sa am o dovada. In acele momente am pierdut notiunea timpului, dar cred ca a durat totul in jur de 15 minute.
Cand am transferat pe calculator de pe aparatul foto am observat ca in video navele au o tendinta de rosu in culoare si uneori se vad clipind, ceea ce nu era asa in realitate. In realitate erau ca niste sfere de lumina, foarte stralucitoare si nu clipeau deloc.

Aici este linkul catre video:


Dimineata am avut surpriza sa constat ca si prietenul meu a avut o experienta, desi el este sceptic in aceasta privinta, de fapt este sceptic cu privire la tot ce nu poate avea o explicatie rationala. Mi-a spus ca pe la ora 3 noaptea a fost trezit de un tiut puternic ce venea de afara. S-a trezit, se gandea totusi ca poate e de la telefonul lui, dar sunetul nu venise din directia telefonului. Nu s-a sculat din pat si a incercat sa adoarma, dar imediat a inceput sa auda din nou acelasi tiut, insa de data asta era mental. A avut imediat un gand precum ca asa comunica extraterestrii.

Eu cred ca ceea ce a simtit el  nu poate fi o simpla coincidenta, in special ca si eu am trait in aceeasi noapte, cam la aceeasi ora, experienta relatata mai sus. "


Love and Light,
Anca

No comments:

assange



At midday on Friday 5 February, 2016 Julian Assange, John Jones QC, Melinda Taylor, Jennifer Robinson and Baltasar Garzon will be speaking at a press conference at the Frontline Club on the decision made by the UN Working Group on Arbitrary Detention on the Assange case.

xmas





the way we live

MAN


THE ENTIRE 14:02' INTERVIEW IS AVAILABLE AT

RC



info@exopoliticsportugal.com

BJ 2 FEV


http://benjaminfulfordtranslations.blogspot.pt/


UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00h UTC


By choosing to educate ourselves and to spread the word, we can and will build a brighter future.

bj


Report 26:01:2015

BRAZILIAN

CHINESE

CROATIAN

CZECK

ENGLISH

FRENCH

GREEK

GERMAN

ITALIAN

JAPANESE

PORTUGUESE

SPANISH

UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00 H GMT


BENJAMIN FULFORD -- jan 19





UPDATES ON THURSDAY MORNINGS

AT 08:00 H GMT

PressTV News Videos